fredag 2 januari 2009

Ni ska se mig klättra på höghus

Detta blir det ultimata året, helt rätt, sockerflinga!

- Jag har biljetter till MORRISSEY och THÅSTRÖM.
- Jag har fortfarande inte duschat och är jävligt snygg ändå.
- Jag får läsa riktigt bra norska böcker (kolla in Bikubesong), och de kallar det undervisning.
- Jag har biljetter till MORRISSEY och THÅSTRÖM.

(och: jag har biljetter till Morrissey... och Thåström.)

--------------------------------------------------------------
Ganz richtig meine Zuckerschnute - dieses wird das ultimative Jahr!

- Ich habe Tickets für MORRISSEY und THÅSTRÖM.
- Ich hab nach wie vor nicht geduscht und bin trotzdem todschick.
- Ich darf richtig tolle norwegische Bücher lesen (u.a. Was im Leben zählt), und die nennen das Unterricht.
- Ich hab Tickets für MORRISSEY und THÅSTRÖM.

(und: Ich hab Tickets für Morrissey... und Thåström.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad vi ska njuta och sjunga på Thåströms konsert! Jag kan kanppt bärga mig..